Celebrating Moms: Enjoy Exclusive Mother's Day Savings! 🌹

Mon Chéri Membawa Sentuhan Perancis Untuk Kulit Lebih Cantik from Wanista

Mon Chéri Membawa Sentuhan Perancis Untuk Kulit Lebih Cantik from Wanista

Mon Chéri merupakan produk penjagaan kulit terbaru daripada Perancis, kini telah melancarkan koleksi terbaru iaitu – Le Fleur de Lis (Koleksi Lily) yang dirumus khas untuk menyerlahkan lagi keayuan semula jadi wanita.

Menurut Caroline Oi, CEO Mon Chéri Essentials, bahan utama yang digunakan di dalam Le Fleur de Lis adalah bunga lili putih yang mempunyai ciri-ciri kelembapan dan mengembalikan penghidratan, melembutkan dan melicinkan kulit. “Ekstrak lili Madonna yang digunakan dalam semua produk Le Fleur de Lis mempunyai kelebihan menghidrat dan melembapkan  meningkatkan kejelitaan semula jadi untuk semua jenis kulit,” jelasnya.

Produk Le Fleur de Lis yang kaya dengan nutrien juga, tidak mengandungi sebarang unsur Paraben, minyak mineral, SLS (Sodium Lauryl Sulfate), Lanolin dan pewangi. Ia dirumus khas untuk empat jenis kulit yang berbeza iaitu kulit biasa kepada kombinasi kulit berminyak, kulit kering dan sensitif, serta kulit berkedut yang mengalami kesan sinaran matahari. Setiap daripada jenisnya terdiri daripada Pembersih Lembut, Penyegar dan juga Pelembap.

Selain rangkaian Le Fleur de Lis, Mon Chéri turut memperkenalkan Penanggal Solekan Lembut yang dirumus khas dengan formula lembut – bahan Castor Oil yang kaya dengan Omega 9 membantu menanggalkan solekan tebal dengan mudah, terutama sekali di bahagian bawah mata dan bibir. Ia menanggalkan bendasing dengan berkesan tanpa sebarang kesan sampingan, pada masa yang sama ia turut mengekalkan kelembapan kulit.

Click here to read more

What are you looking for?

Uplifting Collagen Gel (50ml)

SOLD!

Uplifting Collagen Gel (50ml)

10 Minutes Ago From Petaling Jaya

Your cart

Note: Points will be rewarded once the order is fulfilled.